Thursday, April 29, 2010

Lenguh Tangan !!!!!



Hai semua..weiii rindunya kat korang semua...

dh byk hari aku tak update blog...SEBABnya

Sebuk handle biz aku...

Aku ada biz Produk Kecantikan. Jual benda alah ni....

Ninety Nine Face
- Pembersih muka yang diperbuat drpd 99 jenis buah2an, herba dan sayaur2an..berkesan beb... ilangkan masalah jerawat dan pelbagai lagi masalah kulit.

Miracle Mask
- Mask serbaguna..leh jadi scrub, leh jadi mask ofcoz la..leh jd bedak sejuk..
ilangkan jerawat gak n sesuai utk org yg resdung..

Sinus Treatment Set
- Sesuai utk org resdung..

haish malas aku nk cite panjang2...meh jenguk blog aku..ada mcm2 produk.. ha lupa nk bgtau produk dr Farmasi pun ada..agak2 malas nk gi beli ubat2, beli je secara online..nak tau pi skodeng blog aku


Pastu Biz Kedua Aku Ialahhhhh e-jariah..

Ya Allah...Aku tak tau nak cakap pe... Biz aku ni meletup... hari2 orang join dengan aku..first maybe aku ni byk tlg diorang kot..hehehe perasan ceh...

secondly aku ni frenzlyy gituww...Apa kena mengena dengan Tajuk di atas.. huhu lenguh tangan beb.. cek duit masuk..pastu ada yang duk tanya2 lagi..buat promosi lagi.. huhuu berbaloi beb.. aku senang hati sgt...

senang je biz aku ni...meh jenguk blog aku...ejariahbest....Nak join korang klik je nama2 yang ada di sidebar belah kanan..pilih salah satu je..hokayyy




1 comments:

windi on May 2, 2010 at 5:10 AM said...

pernah try jus mate 5 ke?

 

Friends