Wednesday, April 7, 2010

Hot Mama Nak Bg Intro!!!

Dengan Lafaz Bismillah

aku rasmi blog aku yg tak seberapa nih tapi agak sweet!!! (hehehe layan perasan sorang2).

Sebenarnya aku baru 7 bulan lebih berbloging nih. Tapi bukan blog ni. blog ni br berumur sehari.

blog yang aku maksudkan adalah blog BabyTomeiMall. Itu lah blog aku untuk mencari rezeki bagi menampung keinginan aku yang suka bershopping selain membantu my family.

Cita2 aku nak buka sebuah Spa Kecantikan. tu lah impian aku dr sekolah menengah lagi.

Sebab tu aku bermula secara kecil2an membuka blog menjual produk kecantikan secara online.

Kalau Allah izinkan mudah2an suatu hari nanti dapatlah aku membuka spa tu...Amiiinnn

Oklah aku tak sehebat mana bab2 nak menulis utk tatapan semua tapi akan ku perbaiki gaya penulisan aku yg agak kayu nih..hehehe..

Ok Selamat malam semua..nak tito...Baby Batrisyia dalam buaian lagi..harus ku angkat dia ke atas tilam...

muah muah muah..nite

0 comments:

 

Friends