Saturday, April 10, 2010

Glemer Cam artis kekdahnya


Semalam gi shopping dgn batrisyia n en hubby..

fuyoo cayalah batrisyia.. sepanjang kami shopping menolak batrisyia dlm keretanya a.k.a stroller, asyik jumpa org semua kata puji2an kat batrisyia "chomelnyaaa"..itu siap ada yang tangkap gambar batrisyia lagi masa aku gi toilet n batrisyia di jaga oleh en. hubby..

en hubby kata kat aku selepas kembalinya aku dr toilet

en hubby : "mana aci tangkap gambar batrisyia, ni yang nak caj ni..."
HotMaMa : "hahaha..biar la..awat ingat anak kita tu artis ka nk caj bagai..(boleh kasi nama baby gaga nih..hehehe..)"

hehehe syok dgr org puji anak aku..tp bagi aku, semua baby org lain chomell..ya semua ibu patut bangga semua anak2 chomel di hati kita...tul tak??

Moga "batrisyia jd anak yg solehah, taat kedua ibu bapa, cerdik, cantik, dijauhkan dari musibah, sihat sentiasa, dimurahkan rezeki...AMinn" itulah doa ku hari2...

0 comments:

 

Friends