Sunday, April 18, 2010

Takziah kpd Keluarga Mak Nyah



Assalammualaikum semua...

Hari ni HotMaMa ada berita sedih...

pagi tadi waktu subuh, Kakak kepada ibu mertua ku telah meninggal dunia...

Jadi bg mak mentua aku itu satu kehilangan besar bagi dia...Sedih aku tgk mak mentua aku..ucapan takziah aku kepada keluarga mak Nyah

Aku pun sedih sebabnya masa aku dalam "pantang", mak Nyah la menjaga aku dan bagi petua2..

doa aku :

"Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah Mak Nyah, dan ditempatkan dikalangan orang2 solihin" Aminn..

Marilah kita sama2 sedekahkan Al Fatihah untuk Arwah...

3 comments:

abigail on April 18, 2010 at 8:28 PM said...

salam takziah
dan al fatihah untuk arwah juga.
hidup sgt fragile...

Mohd Zaimie on April 18, 2010 at 9:56 PM said...

Al-Fatihah... Takziah buat sekeluarga.

Hot Mama on April 19, 2010 at 9:09 PM said...

ye tq yana n jemy...

semoga kita sentiasa di rahmati Allah..

 

Friends