Wednesday, April 21, 2010

Aku Kena Tag dgn Cik Dahlia

Salam cemua...huhuhu sorry erk dah 2 hari rasanya aku tk berbloging..
sebab2nya ade keje, tkde mood, letih dan juga pening kepala la..huhuhu tu tanda2 kena kurus dah tu..huhuhu

ok hari ni meh kite nak lunaskan hutang tag kite pada cik Dahlia yang bery der friendly gituwww...hehehe

syarat2nya:

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.

4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


so setelah diterjah, ditelek2.. ni lah gambar yang aku dapat dari folder gambar aku yg berjebah2 tu..huhuhuhu..cik Dahlia tq tag kite...trafik2..hehehe

hehehe ni la gambar ke 8 yg aku terjumpa....gambar hari bersejarah aku...
cuba teka siapakah lelaki yang bersama aku itu???

ha cepat speku...siapa yang teka dengan tepat (walaupun aku tahu korang mesti leh tekanya siapa orgnya),...aku akan tulis satu entry untuk siapa yang komen dahulu dalam entri ni.......


Tema majlis perkahwinan aku ni warna hijau yg terang benderang tu..huhuh sakit mata gak tgk..ehheheh..bj tu aku tempah, buat kebaya moden..everything dr atas hingga ke bawah adalah hak milik aku...dr tudung, kain layah, baju, Waimma kasut pun tempah...gmbr itu ditangkap menggunakan Handphone aku, berlatar belakangkan dalam bilik pengantin...

so totally suit persalinan tu aku yang punya...huhuhu sebab apa aku tempah..ialah kerana mak aku, nak aku ada kenangan dengan baju pengantin tu...mak aku kata esok2 tunjuk kat anak cucu..hhuhuhu tq mak ayah....

ok skrg aku nk terjah 8 orang lagi utk terima cbran ni..mari kite tgk siapa yang kena :

1. Fatin Fatihah yang blognya sgt cool...

2. Mama Najlaa yang punya anak sgt comel..

3. Diebella yang punya kembar dan sorang yg lucu

4. cik Windi pengomen n pengunjung setia blog saya

5. Long Hafiz yang kisahnya di London Menambat hatiku

6. MaMa Syafi yg suka masuk contest..

7. mieran yang minat Naruto ..hehehe

8. Cik ilebiu yang cun dan suka Make-up


ok silalah anda tag lg 8 org tq muwahh....





10 comments:

M!Er4N on April 21, 2010 at 4:35 AM said...

salam hot mama..mieran da buat tag ni ari 2..sis dahlia gak yg tag..so mieran x buat da ko..gmbar sama jelah kalau mieran buat..hehhehe..nanti tengok mieran naruto chan ok..hehehe

Hot Mama on April 21, 2010 at 5:39 AM said...

aha tul gak... lupa lak.. akak bcc gak yg sis dahlia...aiseh..hehehe lupa..sori2..pilih org lain la nnti..heheh

Lelord on April 21, 2010 at 5:57 AM said...

tugasan selesai

http://lelord-mamanajlaa.blogspot.com/2010/04/nombor-dua.html

windi on April 21, 2010 at 8:07 AM said...

hebat sungguh cabaran ini.

Hot Mama on April 21, 2010 at 7:10 PM said...

lelord: ok.. =)

windi:..hebatkannn...hehehe

anisyazila on April 21, 2010 at 9:00 PM said...

cantik gambar time kawin..kena ngan warna ijau.naik seri..

Unknown on April 22, 2010 at 7:47 AM said...

nice la gamba kawen mama ni..=)cantik hijaunya

Hot Mama on April 22, 2010 at 7:51 AM said...

jojoe..heheh tq darling...

Hot Mama on April 22, 2010 at 8:02 AM said...

azhieeda : Tq darling..=)


aitt takde sapa2 ke nak teka siapa kah jejaka dlm gmbr tu..penat aje aku teka teki..

iamonlyhuman on April 23, 2010 at 11:52 PM said...

hot mama bleh saya teka...tu adik hot mama kan?...hik hik hik...kalo betul dpt hadiah tak? :)

 

Friends