Friday, April 16, 2010

Aku dpt Award???


Assalammualaikum..heheh wah penuhnya bg salam, dpt lebih pahala ni..hehehe

ha??? ha??? ha??? hehe brp byk kali ha laaa..aku mcm tk percaya lak dpt award dr mrcupin..

ni la first time aku dpt award..walau pun usia blog aku baru hari ini 1 minggu 2 hari..heheh

tq ya mrcupin..

eleh lebih2 lak aku, org lain dah berjebah (ayat ustaz aku ms sek. menengah..hehehe) a.k.a banyak dh dpt award tak heran pun..heheh aku yg first time dpt riuh satu kg..

over excited nampak, wahai HotMaMa..jgn2 nanti ada org komen aku perasan lebih..heheh takuit takuit..sebab aku dah terkena tendangan pedas dr seorang yg bergelar anonymous..marah dia aku puji baby batrisyia lebih2,..heheheh

tak kisah la..jgn gaduh2 ya..tak mo tak mo..peace no war..yele apa yg kite tulis bukan semua org puaih hati n suka.. tul tak?

dah2 mereben lak aku...layannzzzz

II("";) peace..menatang apa ni..simbol peace kunun2 hehehe

0 comments:

 

Friends