Friday, April 9, 2010

Batrisyia Cun Woo

Tak pasti esok dpt tak update blog ni, sebab esok encik Hubby dah ada kt umah...hehe kena layan my hubby..dia dah warning "Standby ye"..hehehe so kena tumpu jelah esok kat dia..

jom layan gambar batrisyia yg makin membesar..


Batrisyia Umur 1 Bulan
masa ni mata agak sepet lagi..mcm amoi maa...hehehe tgk gmbr yg dh 2 bulan lak dah besau mata dia..Bulat







Batrisyia Umur 2 Bulan


abaikan wajah HotMaMa di atas..cukup tak suka rupa HotMaMa, nampak gumuk..huhu (bila la nk kuruih ni...en. Hubby sudah bising..hehehe)


gambar2 ni ambil masa kenduri Paksu..kenduri ni buat kat umah mak ayah aku..kesian ayah aku, dah la letih kaki sakit kena potong ibu jari kaki..huhuh tapi dia dah cdg nk buat gak kenduri adik dia a.k.a Paksu, so buat la juga..tarikh dh tetap lama dah..



Muka Question Mark?..hehehe aksyen gaya model pun ada..



Ni mesti mak buyung a.k.a adik aku a.k.a Mak ngah batrisyia yg tangkap gambo nampak tali kamera nih..sungguh tak professional..heheh sorry adik kutuk ang jap



ni gambo mak buyung a.k.a adik aku a.k.a Mak ngah batrisyia dgn husbandnya en.Faisol..




Maksu Aku dgn Batrisyia..maksu pandai masak (tu kembang dah tu kalau bc entry aku nih..hehhe) dan dia dah pun buat blog masakannya..jgn2 malu2 jenguk ok..

P/s: maksu apa lagi buat la backlink ke blog HotMaMa..hehhe

2 comments:

Unknown on April 12, 2010 at 5:23 AM said...

Comelnye Batrisyia :)

iamonlyhuman on April 23, 2010 at 11:55 PM said...

maggi saya sudah kembang!..hahaha

 

Friends