holaaa...
huhuhu hari ni rasa resah je...runsing pun ada...
aku boleh ke buat macam ni? betul ke tindakan aku ni ??
kalau tak bgtau nanti aku takde semangat..
kalau tak bgtau nanti aku senang putus asa..
patut ke aku bgtau??
aku rasa for the first time dlm dunia aku menceburi bidang tenet2 ni..inilah first time aku berani buat pengakuan yang kira bagi ku berani mati punya lah..
hurmmm nak bgtau juga ke???
huhuhu ok lah drpd korang meluat aku dok berteka teki teka tekuk baik aku reveal rahsia besooorrr akuu nii..
dalam hati "ya allah, mesti aku malu gila...mesti ada org ketawakan aku..mesti ada org kutuk aku..adehhh"
mcm mano ni????
nak cerita ke tak nak..haishh menyampah lak org bc entri aku ni..tak cite2 gakk..
oklah macam ni...Al-kisahnya...
setelah aku berumahtangga..aku ada masalah yg cukup "BERAT"....
BERAT SANGAT2 sampai tak tertanggung aku..inilah Masalah BERAT aku yang tak penah aku hadapi seumur hidup akuu...
Setelah aku berumahtangga dan melahirkan baby Batrisyia
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
AKU MENGHADAPI MASALAH "BERAT BADAN"..HEHEHHEH KECOH AR aku nii...hehehhe
menyampah pun ada..terhegeh2 pun ade..hehhe ntah2 korang ckp mcm tu kt aku..hehhehe
maaf ye..saje buat suspen..
tapi masalah aku ni kronik gakk arr
sbb aku takut penyakit dtg..'
aku bertekad mulai skrg aku MUSTI KURUS, SEHAT dan RAMPING masa zaman anak dara..
Jadi korang2 semua kena lah jadi motivator aku..
sebb tu tujuan aku dedah kan rahsia "BERAT" aku nih..
supaya kalau aku jauh dr landasan,..korang tegur2 akuu..heheh
tgk tgk tu..sampai mcm ni sekali aku kena buat..baru aku boleh kurus...TERPAKSA beb!!!
setelah di kalkulator kan dgn ketinggian aku sbyk 154 CM maka berat bdn yg ideal ialah 48 KG..
huhuhu perjalanan masih jauhh..nak tau brt aku berapa setelah melahirkan batrisyia.????
huhu malunya nk bgtau..kdg2 sbb brt bdn ni lah aku rasa rendah diri n susah cari baju tauu...bj yg berkenan ala2 slim melim gituewww..
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Berat aku skrg
90.5 KG Hokayyyyyy
korang ada masalah yg sama ke dgn aku..meh cite kalau ada berani la..
penah berat brp? n mcm mn korang kuruihkan bdn korang yg melettsss itu...
bg tips kat aku..kalau sapa2 ada jadual menu maknn yg sehat sesuai di mkn n kenyang kasi la ye.. tak baik woo kedekuttt ilmuu..
ni aku tepek gmbr kurus n "MONTEL"

Zaman muda Dolu2 sek. mngh..heheh ni la paling kurus..sbb ms study ke KUSZA n UKM aku sat naik sat turun..byk gmbr tkde ...so ambik yg palin kocik la..heheh

ni gmbr FULL...aku gemuk masa study kt UKM...
skrg gmbr full lepas bersalin takde sbb aku malu nk bergmbr...
kalau korang perasn kt facebook aku mn ada gmbr penuh..semua gmbr muka je n ambik angle ntah apa2 sbb punya nk kasi kuruih..heheh siap masa aku kahwin, photogrpher pengantin pon aku dh warning tngkp gmbr kasi kurus2 ya..dia pon tk larat nk gelak kat aku...hehehhe
Mr Darkbatman..tgk bdn ko hebatt jewww mcm model gituewww..hehehe..meh kasi tips kt HotMaMa...sbb ada berangan nk jd model gakk tp bukan runway punya arr...heheh tk cukup tinggii..haish geli dgr berangan jeee tau..hehehhe