Showing posts with label HotMaMa Giveaway. Show all posts
Showing posts with label HotMaMa Giveaway. Show all posts

Sunday, August 22, 2010

And The Winnerr Is????

11



yehaaaa teruja hari ni nak beritahu siapakah pemenang HotMaMa Giveaway...
Mari ikuti bagaimana anak mama iaitu si Batrisyia memilih pemenangnya....


hi aunt2 n uncle cemua...batrisyia dah ready...cegoklah mama saya make up kan caye..penuh bedak...comel tak?..hehehe

manyaknye kertas...mana catu caye nak pilih ni??? utk pengetahuan aunt n uncle cemua, caye sukakan kertas..pantang nampak kertas mesti caye terkam...


yes caye dah pilih dah...tapikan...caye terambil dua nama la...hurm maknanya caye kena undi lagi siapa yang patut menang..cebab mama kite ckp corang je yang leh jd pemenang...


ni dua nama yang caye tercabut..hehehe aunt kak Ngah and Aunt Zie Fauzi...
so saya dah ready nk cabut cekali lagi

haaa agak2 siapa yang bertuah?..caye dah dpt pemenangnya...MaMa cepat la umummmmmm


yippieee aunt Zie Fauzi menanggggg...tahniahh aunt..nanti join lagi ye GA HotMaMa


tinggalkan EMEL Aunt Zie Fauzi di entry ini =) ye...dan hadiah utk Aunt Zie ialah......

20 keping

+

20 keping


HotMaMa GiveAway Closed !!

2

Salam semua....

=) tak sangka aku, ramai join Hotmama GA ni...

ok kepada yang dah join gud luck..insyallah pemilihan pemenang akan dibuat pada hari ni ...

nanti kita tgk siapa yang kena....yehaaaa

kepada yang tak sempat join GA mama ni, don't worry next time mama akan buat lagi...

ok Selamat berpuasa

HotMaMa Giveaway

58
"STICKY MODE. SILA SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY BARU"

hoyaiiiiii...tersangat lah gembira hati ini kerana buat julung kalinya HotMaMa nak buat Lucky Draw kepada kengkawan semua...orang lain buat, kita pun nak buat juga..tak tahu kenapa semangat betul nak bagi hadiah kat korang semua..=)..Giveaway ni utk yang duduk di Malaysia saje ye...

Syarat-syaratnya :


1. Jadi follower blog HotMaMa ni.
2. Add blog HotMaMa dalam bloglist anda.
3. Letakkan Banner HotMaMa Giveaway ini di Side Bar blog anda. Pastikan banner link kepada entry ini.


Copy this code to your entry to display this banner!



Then

Copy this code to your Sidebar to display this banner!



4. Buatkan entri dan Copy semua yang ada dibahagian "Copy ini"dan wajib letak tajuk " HotMaMa Giveaway"

############Copy ini##########

Gold Foot Detox Patch & Takara Foot Detox Patch
- Promosi bulan Ogos free Postage -

Package Percubaan Gold Foot Detox Patch:

Package 1: 20pcs + free postage = RM40
Package 2: 50pcs + free postage = RM100


Package Percubaan Takara Foot Detox Patch:

Package 1: 20pcs + free postage = RM30
Package 2: 50pcs + free postage = RM75

JUALAN RUNTUH BULAN OGOS:
Gold Foot Detox 100 keping RM 130 shj free postage (harga asal RM 190)
Takara Foot Detox 100 keping RM 115 shj free postage (Harga asal RM 140)...

Untuk menjadi pengedar
Gold Foot Detox Patch dan Takara Foot Detox Patch sila hubungi saya.

*******************************

Hubungi Saya :

No tel : 016-4032036 (Lina)
Emel : babytomei2007@gmail.com
YM: roses_cute2002

Maklumat lanjut sila layari blog kami:
Blog : http://babytomeimall.blogspot.com/

************************************
Bayaran

MAYBANK : 1622 6331 1299 (Amalina Abd Razak)

**Setiap transaksi pembayaran mesti di SMS/EMEL/YM

****************************************

############Copy ini###########

5. Pastikan entri anda, sticky mode mulai 8 Ogos 2010 - 22 Ogos 2010.
6. Berikan ID Name dan link entri anda di komen entri ini
6. Giveaway ini berlangsung mulai 8 Ogos 2010 - 22 Ogos 2010.
7. Pemenang hanya sorang je tau...cara pemilihan dilakukan oleh anak HotMaMa..heheh doa2 lah anak HotMaMa pilih nama korang ye..hehehhe...

Hadiah nya ialah

20 keping Gold Foot Detox & 20 keping Takara Foot Detox


 

Friends