Friday, August 6, 2010

Cuci Mata !!!

Tak tahu nak tulis apa hari ni...so aku share dengan korang headband yang di gayakan oleh Batrisyia tersayang..headband yang dia pakai semua aku yang buat tau...aku sebenarnya tak pernah buat hasil kerja tangan macam ni...sampaikan adik aku kata kat aku "kak, bila masa lak ang pandai buat kerja2 seni ni..setahu aku seumur hidup hang, jarum n mesin jahit pun ang tak pernah pegang"...cis ciss adik aku perli aku baik punya..hehehe tu la aku pun tak sangka aku ada bakat terpendam ni...hehehehe

oklah daripada aku duk merepek panjang meh kite tengok si cilik bergaya...sila cuci mata

Ouch sexy nya baby mama..masa ni Batrisyia baru lepas mandi..pastu terus je HotMaMa snap gambar dia..tapiiiii tengah duk posing bagai..dia kencing la plak..aku pun satu lupa bagi dia pakai pampers dulu..hehehe pastu boleh Batrisyia tersengih kat aku..."ha padan muka mama sape suh tangkap gmbr kite, dah lak tu berbogel ni.."..hehehe

Masa ni pi Giant, saja jalan-jalan sambil cuci mata..tengok tu pantang nampak kamera, Batrisyia posing baik punya...sebelum posing tu ada chinese woman main dengan Batrisyia..dia terkejut bila aku kata baby baru umur 7 bulan..sedangkan baby dia 9 bulan pun tak besar panjang macam Batrisyia..Batrisyia ni panjang badan dia..ramai kata esok besar boleh jadi model..huhuhuhu

batrisyia tengah shooting untuk aku upload gambar dalam facebook untuk jualan headband

Shooting Time


Shooting time..masa ni dia dah mengantuk sangat so ni last shoot

mama geget pipi tu baru tauu..hehehe takpe lifetime warranty


Masa ni pi jalan2 ke JUSCO...puas posing...time ni first time Batrisyia keluar jalan-jalan pakai headband yang aku buat

Masih ceria walaupun baru balik Klinik ..pi cucuk dia..Nurse kata "amboi besar ribbon"...

The End

http://babytomeimall.blogspot.com/

9 comments:

Kimie Hashim on August 6, 2010 at 8:31 PM said...

hai akak amalina, saya kimie dari sban..baru je tgk blog akak ni...comel la batrisyia, header tu mmg comel..sy dah follow blog akak tau, sy jumpa kat geng blogger..akak, sy ada buat post pasal Penah kena carut tak?, emm nak mintak opinion akak..jom kak?

velasrizal on August 6, 2010 at 9:23 PM said...

comelnye baby ni..geram tgk..

Followers Dah mencecah 200 Orang !

TTT on August 7, 2010 at 12:24 AM said...

alolo pandai batrisyia posing :D

Hot Mama on August 7, 2010 at 6:29 AM said...

kimie: tq =)..ok nnti kak follow balik..nk komen yee tungguuuu..=)

velasrizal: hehehe tq.

TTT : memang dia suka posing..kalau nmpk org nk ambik gmbr dia..excited semcmm..heheh

CIK TOM on August 16, 2010 at 1:52 AM said...

comelnyer batrisya ni...cam mak dia jugak....

Hot Mama on August 17, 2010 at 7:32 PM said...

cik tom..heheheh bodek erk?..heheheh

KuNanGKuNanG on August 18, 2010 at 10:18 PM said...

tomeinye die....:)

KuNanGKuNanG on August 18, 2010 at 10:19 PM said...

tomeinye die....

Hot Mama on August 19, 2010 at 7:06 PM said...

kunang2 tq tau =)

 

Friends