Monday, August 9, 2010

Aku Ketagih!!!


Selamat pagi uolzz...I'm happy and fell energetic...tapi otak kosong lak..tak tahu nak tulis apa...tapi aku citelah sikit aktiviti pagi ni...cup cup..

Pesanan penaja : tajuk entry ni bonggah tapi citenya????? hehehhe nak tahu sila la bacaaa..

Lokasi ketika menulis entry ini: Sofa di ruang tamu..

Sound effect ketika menulis entry ini : Bunyi TV siaran 303..sekarang tengah tayang cite Pretty Mom, Pretty Woman..lepas tu cite My pitiful sister..<<<< yang ni aku tengah tunggu sebab suka cite ni...heheheh

Aktiviti pagi ni :

-Bangun pukul 4.30 pagi..terkejut mak telefon

Mak: askm.. Lina tolong gerak ayah..mak dah sampai di stesen bas..(Mak aku pi kursus Ibadah seminggu anjuran company dia..fuyooo lamanya kursus..aku dgn batrisyia rindu tul dgn mak @ tok batrisyia..kalau tak berilmu lagi aku tak tau lah mak..kui3x kureng asam punya anak...heheheh)

Aku: ok mak..(aku pegi kejut ayah)

Ayah : ok2...terus pegi bersiap2 nak pergi ambik mak aku...

-lepas ayah pergi ambik mak aku...aku Takleh tido so aku dengan tangan gatalnya main game Plants Vs. Zombies..syok wo game ni sampai aku ketagih...kui2

-Azan dah bunyi..kena berhenti solat dulu...pi mandi pagi2 buta.. grrrr grrr sejuk gila...tambah plak pakai Protex Icy Cool...memang Beku la aku..tapi takpe nak menghadap allah mesti bersih2 segar baru semangat....pastu aku solat subuh

-Baca Yassin - mohon perlindungan dari allah, murahkan rezeki sekeluarga dan jadikan kami keluarga yang beriman..Amin

- Sapu sampah kat ruang tamu..haish banyaknya habuk..huhuhu..tiap2 hari kena sapu dan bersihkan lantai.. al -maklumlah anak dara aku tu dah dapat lesen L untuk merangkak.. bukan main ligat dia..kalau tak monitor habis lantai dia sapu plus mop lantai guna air liur dia..huhuhuhu..pastu habit dia suka sangat tepuk2 lantai dan garu2 lantai..hukhukhuk aku pun tak faham apsal dia suka garu lantai..hehehhe

-dah selesai sapu sampah aku pegi masak bubur nasi untuk Batrisyia..aku bubuh asparagus, brokoli dan ikan..nyum2 sedapnya..lepas tu aku blender sayur dan ikan tu...bubur nasi aku lecek2kan...

- Sesi buka facebook..check mesej, check org request jd friendsss..sambil2 tu buat promosi di facebook tentang biz aku..

lepas tu?...mana la aku tahu lagi aktiviti apa aku nak buat.. sebab skrg baru pukul 9.49 pagi..ngehngehngeh..skrg tengah tunggu anak dara aku bangun tido..huhuhu lama lak Batrisyia tido..

Ps: korang perasan tak ..panjang lak aku tulis sedangkan tadi aku takde idea nak tulis..sekarang ni tengah tunggu mak aku bangun tido..tak sabar dengar cite mak aku masa kursus ibadah tu...mak aku sempat cite sikit je pasal ada peserta kursus kena rasuk dengan jin..huhuhu

peace v ('';)..hehehhe ok cow dulu...jumpa lagi.. nak pergi jenguk baby Batrisyia... =)

Pesanan penaja kali kedua: hehhehe Moral of the story..aku ketagih GAME Plants VS ZOmbies...hahahha korang marah ke sebab entry aku ni ntah apa2?..ada aku kesah???? kui3x

4 comments:

Liyana on August 10, 2010 at 7:10 AM said...

suka tengok 303 jugak eh? geng la kita ^^

Hot Mama on August 10, 2010 at 7:30 AM said...

kuikui..aha suka sgt.. pastu skrg gile cite secret agent miss oh..heheheh sekali dgn mak kite naik hantu tgkkkk

CIK TOM on August 16, 2010 at 1:53 AM said...

haha...lucu gak hot mama ni..

Hot Mama on August 17, 2010 at 7:32 PM said...

cik tom..heheheh makasih dear...

 

Friends