Sunday, May 16, 2010

Cantik ka punggung dan payudara dia???



Haluuuu geng...hehehe gempak punya tajuk...tapi sungguh memang aku nak cerita pasal punggung dan payudara pun..hehehehe

aku ada nak share dengan kawan-kawan produk yang aku jual...

antaranya :

Ninety Nine Face - produk penjagaan kulit wajah untuk pelbagai masalah kulit muka. diperbuat daripada 99 jenis buah-buahan, sayur-sayuran dan herba daripada langkawi.

Ronasutra - bedak muka yang tahan selama 16 jam sekaligus merawat kulit muka.

Aura seri - Mandian bunga secara moden yang menaikkan seri wajah, awet muda, atasi stress, hindari makhluk halus, atasi lambat jodoh, sukar cari pekerjaan, naikkan keyakinan dan sebagainya..

Cocoa Collagen Power Plus - cantikkan kulit wajah, gebu kan kulit, awet muda, montokkan payudara, pejalkan punggung, atasi rambut gugur, tumit merekah, kuatkan kuku...

Sila masukkan nama dan emel anda untuk mengetahui kelebihan-kelebihan produk yang dijual di babytomeimall. selain daripada itu, anda boleh mengetahui produk terbaru daripada kami...



Name
Email

6 comments:

Aidi-Safuan on May 16, 2010 at 11:17 AM said...

nih untuk pompuan je ke? lelaki tak leh?

Hot Mama on May 16, 2010 at 5:26 PM said...

produk ada untuk lelaki juga.. ramai lelaki ambik dr hotmama..

aidi nak tak?

REMEDY on May 16, 2010 at 5:57 PM said...

oh...utk guy pun ada ya mama...aidi macam berminat jer tu...potential customer tu mama

Hot Mama on May 16, 2010 at 6:18 PM said...

remedy.. tu la ni nak mengayat dia la suruh beli..hahahha adi cepat beli..kalau tidak mama geget rambut kamu

Aidi-Safuan on May 18, 2010 at 5:33 AM said...

la, takkan lelaki pon nak besarkan payudara gak?

Hot Mama on August 7, 2010 at 6:47 AM said...

bukan yang ni la aidi.. untuk kamu mama bagi produk lain la...huhuhuh

karang jadi lain lak..kui3x

 

Friends