Monday, May 10, 2010

Mother's Day

yuhuuu..hehehe

Selamat hari ibu yang dah "terlepas" kpd kwn2 yg selalu singgah sini...

ok short cut short cut...jom layan gambar masa kitorang sambut Mother's Day hari tu



Kek coklat aiseh men menyesal tak makan banyak...hehehe opss diet2 HotMaMa.. no no no...


Para ibu yang meletsss...yg tgh tu tok aku...ait budak kecik dua org tu pun nk jd ibu?...heheh tu zana n sofea pantang bergambar mesti diorang menyelit..ehehhe



"Kain - kain.. lelong lelong... 6 setengah 6 setengah... kalau adik manis beli, abg kasi 10 helai.." hahaha..sebenarnya makandak aku tengah menjual kain kat mak2 sedara aku yang lain..hari ibu yang ada agenda tersurat dan tersirat nih...ehhehe..makandak jangan marah ye... mak aku pun 3 helai ambik kalau tak silap..yele dia pilih yang berkenan.. tup2 ayah aku kata ambik lagi dia bayarkan.. syok arr mak aku...



Family pak alang aku.. 3 orang anak muda tu anak2 dia


anak makandak aku.. jadi Penolong jual kain...


Sambutan di buat di rumah tok aku


Banyak mak aku beli pisang.. boleh lawas ni...ehhehe


The Menu


Ayam Golek


yummy2 lapaq la plak tengok ayam tu.. adehhh..lap-lap air liur HotMaMa


Mucuk aku.. Batrisyia..dahi kena cium nyamukk.. cian dia

Panjang lak tengok anak aku ni.. esok besar mesti tinggi


Baju dan tilam Sephotostat...

2 comments:

Leelee on May 11, 2010 at 9:51 AM said...

comelnya Batrisyia tuu.
geram tengokk.
hee~ ((;

Hot Mama on August 7, 2010 at 6:49 AM said...

leelee : tq dear..=)

 

Friends