Saturday, August 28, 2010

HotMaMa dah start nak Kurus


Salam uolzzz

hohoho hari ni aku nak bercerita yang aku sudah mula menguruskan berat badan yang sangat MENGANCAM..hehhehe double meaning kekdahnya...

mesti ramai dikalangan uolzz dah cuba bermacam-macam produk untuk mengkecilkan badan comel lote uolzz kan?..korang guna produk apa?

aku ni sebab dah lemak tepu tahap yis mauripan tu maka dengan itu terpaksalah aku makan RXLITE untuk lansing...tapi aku amalkan diet sihat dan tak merosakkan badan...

Untuk pengetahuan uolzzz, Rasa RXLITE sedap la...bila rasa sekali macam nak lagi..lepas tu kenyang je rasa...bulan puasa ni aku ambik, badan makin cergas dan bertenaga wehhh...syok syok...

kalau nak beli korang boleh beli di sini >>> RXLITE , satu set RM 248 (dpt jadi ahli + free gift) - ada 60 sachet...next time bile beli aku dpt murah sebab dah jadi ahli...

nanti aku bagi result brp brt bdn yang aku turun..baru je ambik 26 Ogos baru2 ni..


1 comments:

sall on October 23, 2010 at 1:23 AM said...

jom join GA dari http://sallcontest.blogspot.com/2010/10/teka-teki-dik-rizki.html

 

Friends